Vi ønsker alle en god jul og et godt nyttår!

Julemotiv

Denne høsten har vi opplevd et positivt elevmiljø med aktive og engasjerte ungdommer som bidrar til et pulserende og inkluderende sosialt miljø på skolen. Vi har hatt spennende undervisningsøkter med innhold av felleskapene læring og systematisk arbeid med leseforsterkning. Vi som jobber på skolen, er bevist på å strekke oss etter målet om å realisere målsettinger i strategisk plan og videreutvikle vårt arbeid med å sikre elevene en trygg, kunnskapsrik og meningsfull skolehverdag. Vi ønsker å gi elevene motivasjon, mestring og muligheter med seg i fremtiden.
Vi setter pris på og er glad for deres engasjement i form av innspill, diskusjoner og tanker. Det er i disse interaksjonene vi får nyttige tilbakemeldinger som kan bidra til enda mer utvikling.
Nå skal vi inn i juleferie onsdag 20 desember hvor alle har fortjent en riktig god ferie. Vi på Groruddalen holder åpen skole i romjulen for dem som ønsker å aktivisere seg,
Onsdag 27.12 Åpen skole fra 10.00-14.00

Torsdag 28.12 Åpen skole fra 10.00-14.00

Fredag 29.12 Åpen skole fra 10.00-14.00

Ta kontakt med miljøteam rundt påmelding til Åpen skole.
Tusen takk for et flott skoleår. Vi gleder oss til fortsettelsen!
God jul og godt nytt år fra alle oss på Groruddalen skole!

Velkommen tilbake tirsdag 2.januar kl.09:20.

Thomas Stien
rektor