Gjenåpning av skolen

sommerskolen

Når det gjelder organiseringen av skoledagen må det bli en kombinasjon mellom fysisk oppmøte på skolen og fjernundervisning hjemme.
Vi har tenkt at det nå i oppstarten er viktig at elevene møter på skolen så ofte som mulig på skolen for å komme inn i gode rutiner igjen og få jevnlig sosialt samvær med andre.
På grunn av smittevernhensyn og at elevene skal deles inn i faste grupper med færrest mulig lærere å forholde seg til, har vi valgt å la elevene møte og ha en økt med undervisning til ulike tidspunkter hver dag i uka. Alle klasser har en arbeidsplan som gir oversikt over tema, arbeidsformer,oppgaver og frister.
Vi ser at det blir logistikkmessig vanskelig både for elever og lærere å få timeplanen til å gå opp med fysisk tilstedeværelse på skolen og digital undervisning hjemme. Det kan derforhende vi må endre organisering fra og med uke 22. Alle elevene på AT fortsetter å møte hver dag slik som de har gjort til nå. Alle klasser/grupper på de ulike trinn får informasjon av sin lærer.
Ta kontakt med skolen dersom det er noe du lurer på.