8. og 9. trinn med flott innsats i verdens største stafett - Tine-stafetten!

Tinestafetten 2

Fysisk aktivitet og kosthold

TINE har vært samarbeidspartner til stafetten i 25 år. For TINE er det fokuset på fysisk aktivitet og et variert kosthold, samt å bidra til mer aktivitet i hverdagen for barn og ungdom som danner bakgrunnen for det lange samarbeidet.

Næring til små og store drømmer

– Vi i TINE ønsker å gi næring til både små og store drømmer – om det er å løpe først over målstreken eller å oppleve lagånden og mestringen sammen med klassekameratene sine. Med TINEstafetten får elever landet over muligheten til nettopp dette. For oss er det derfor fantastisk å kunne bidra til at så mange barn får oppleve denne idrettsgleden, sier prosjektleder Kirsti Tomassen i TINE.
Norges Friidrettsforbund og TINE arrangerer hvert år TINEstafetten for skoleelever fra 6.-9. klasse.